MelinayAsel Benim bebeğim 9 aylık olacak 2 gün sonra. Dil gelişimi nasıl bebislerinizin. İşine gelmediği sürece (çok şiddetli aglamadan) kelime çıkarmaz ağzından. Tekrar şeklinde bab ba ba ba der meme emme der ama bilinçli kelime söylemez. Sizde durum nedir?
Ogullarinaasikanne MelinayAsel 9 aylik bir bebeğim bilinçli kelime cikarmasi imkansiz canım. Cok erken cok fazla beklenti icindesiniz benim oğlum mama baba dede baska birseyi yok onlarida tam manasiyla çıkaramiyor bile 11 aylik olacak. Bay bay alkış alo falan yapiyor. Daha cok ufak sıkıntı yok gayet normal gelişimi
Elmalipankek MelinayAsel bizde 24 Mayıs doğumluyuz. Aynı bizimki de baba dede mama adda vs diyor ama bilinçsizce tabi. Mamayı biliçli diyor sadece tabak gördüğü zaman diyor. Alkış by by vs yapıyor mu . Emekliyor bizimki ama alkışı sadeec 1 2 kere yaptı o da tesadüf mü diye bilemiyorum açıkçası bende biraz buna takılıyorum.
MelinayAsel Ogullarinaasikanne Çevresel faktörlerden. Teşekkür ederim cevabınız için biraz olsun içim rahatladi
Eceannee MelinayAsel kim ne dedi takmayın kafanıza ağzı olan konuşuyor çok biliyor gibi deli oluyorum şöyle her şeye yorum yapanlara ya her bebeğin gelişimi farklıdır benim oğlum 11 aylık meme mama daha yeni yeni diyor yani bilinçli olarak
Ege35 MelinayAsel ah o çevredekiler 😠 her şeyi çok biliyor onlar. Annelerin moralini bozmaktan başka bir işe yaramayan gereksiz geri kafalı çevredekiler grubu 😒 nefret ettirdiler beni doğum yaptığımdan beri. Takılma insanlara canım takılma ne olur çocuğuna verimli ol gerisi boşşşşş o insanlar boşşşşş bir kutular sadece
MelinayAsel Elmalipankek alkış bay bay yapio ama elleriyle oynarken bilinçsizce yapıyor. Benim kızımda 23 Mayıs doğumlu.
MelinayAsel Elmalipankek yürümeye hevesi var ama cesareti yok Tutnarak kalkıyor. Siralama yapıyor. Yan yan tutunarak gidiyor. Koltuğa yerde basabilecegi minder gibi bişey varsa destek alarak tırmanıyor. İnerken yüz üstü yatarak ayaklarını salliyo inmek için.
Gulsen96 Elmalipankek canim benim oglan 10 aylik olacak yarin.hic alkis yapmazdi yataktan dustu aglarken alkis yapti😃ondan sonra yapmaya basladi.demem o ki beyinlerine yaziliyor sonra kendileri istediklerinde yaparlar
elmacikemigi 9 ay 16 günlük benim de oğlum henüz hiç bir şey söylemiyor. Sürekli el çırpıyor. Alkış diyince de çırpıyor. Şimdilik tek numaramız bu :) çok dert etmeyin hepsi olur zamanla