Bebesaaaa hadi bismillh dur bakalım daha neler duyucaz.Lohusaykende zaten kanaman var o zamanda emzirmemek gerek o halde.Bu bebek emmek zorunda başka nasıl karnı doyacak mama da almıyorsa eğer.Yapma gözün seveyim neden verilmesin Adet kanaması da Allah tan geliyor ya ..
İnanma lütfen küçük bebeğin daha anladığım kadarıyla gazı vardır,karnı ağrımıştır.
Anne sütüne mana bulunur mu hiç 🤦♀️