Merhaba bugun kızıma doktor verdı mustela stelatopia kullanıyorum normaldede ama meraknettıgım bu coresatin 2 3gun kullanılıp bırakılacak mı yoksa ara ara kullanılabılırmı kortızon yok ıcınde galıba bırde pısık ıcınde bunu kullanıyorlarmıs bıze yuzundekı kızarıklıklar ıcın verdı