Hastaneye götürebilirsiniz sokağa çıkma yasağında bi sakınca yok, çok geçmiş olsun benimde bebeğim 3.5 aylikken hasta oldu hastanede yattik 1 hafta zaturre olmuştu burnunu bol bol açın serum fizyolojikle, 2 tane şırıngaya 5 er ml lik serum fizyolojik çekin ve burnuna sıkın, özellikle emmeden önce, tekrar çok gecmis olsunn