Ilknurcinar Sultan_isil biz 10 aylıgız hala kullanıyoruz nasıl bıraktırcam bende bılmıyorum tam baslık olmus
Saripapatyammm Sultan_isil Uyku boyunca acik tutmuyordum. Daldigi anda kapatiyordum. Simdi gerek duymuyoruz. Bagimlilik yapmadi
Vanilya Sultan_isil Bende çok denemiştim ilk 6 ay ama yok nerdee daha da hıysuz olmuştu. Hiç sakinleştirmemişti