Sedaates16 Sultan_isil biz 4. Aydayiz şimdi 3 e girince yavaş yabas bıraktık ilk önce uyudugunda açtım daha sonda uyuturken tek kolu serbest bıraktım uyuynca ikisinide açtım son olarak kundaksiz uyutmaya başladım çok huysuzlanirsa alt pijamasinin içine sokuyorum ellerini uyuyunca çıkarıyorum çok tedirgin olmuştum nasıl alışacak uyuyacak diye ama alıştı korktuğum gibi olmadi
Y0696 Sultan_isil 4 aylığız önce sağ kolunu 3 gün çıkardım sonra sağı bağladım solu 3 gün çıkardım sonra ikisini de çıkardım baktım uyandırıyor kendini tekrar birini koydum çıkardım derken alıştı tabi ara ara yine uyandırıyor kendini ama artık alışması lazım
DogaLina Sultan_isil 5.5 aylik olana kadar kundakliydi. ayakta sallanarak uyuyo kizim ellerini tutardim sallarken esortmanin icine sokardim ellerini fln oyle boyle birakti
Ye2020 Sultan_isil doğduğundan beri kundaklamadik biz şimdi oğlum 2. 5 aylık kizimida kundaklamamistik🤣
Sedaates16 Sultan_isil nasıl uyutuyorsun bilmiyorum ama biraz sabır gerektiriyor ben bir süre geceleri kundakla devam ettim zaten iyice hareket etmeye başlayınca kendisi çıkarıyor ellerini çok sıkı sarmamani tavsiye ederim bırakma sürecinde her bebek farklı oluyor istersen 10 gün sonra tekrar dene bebekler için 10 gün bile çok şey değiştiriyor
Cutes Bebek kendisi bırakıyor aslında. Biz 4.ayda sürekli uyanmasını kundağa bağladık, ellerini hareket ettirmek uyurken dönmek falan istiyordu direk kundak sız uyutmaya başladık.
semaahmet Sultan_isil biz iki ayda bıraktık vallahi böyle hem çok uyuyor hemde gazinoda güzel cikariyo şuan üç buçuk aylık bı sıkıntı olmadı