Fundakara Yengecanne_ amin inşallah onları biraz büyütelim emzirme olayı bitsinde veririz inşallah ☺️ 🥰
atlasannesi1 Mammamiya stres yapmıyorum ben de. Bebeğim her şeyden önemli benim için. Keyfimi bozamam 🙃😉
atlasannesi1 Fundakara ben de takıyım bari bu kadar etkiliyse. Mekik çeksek günde yüz tane çok daha iyi aslında ama nerdeee
Fundakara atlasannesi1 korse taksak şimdilik hava iyi oldukçada yürüyüş yapsak bi zaman sonra mekiğe de geçeriz inşallah 😅
atlasannesi1 Helen-2021 ben daha adet olmadım tabi biraz da onun da etkisi vardır belki. Bende takıyım artık 😶
Babys1 atlasannesi1 aynı durumdayım 2 ay 3 gün önce doğum yaptım. Hamilelik kilomu verdiğim halde göbek var. Gaz yapacak diye bir şey yiyip doğru düzgün beslenemiyorum diyet yapmasam da nasıl gidecek çok sinirim bozuluyor.