Oz_ge Dedinaber normalde ataklar 2 ile 7 gün sürüyormuş öyle birr ay kadar değilmiş arkadaşım hemşire o demisti
Dedinaber Aysemcan yok valla düzelmedi sallasam da emzirsem de tekrar uyumuyor 45dk sonunda. uykusunu alamıyor uyandığında hep mızmız bi süre açılana kadar. o da destekli uyuttuğumdan herhalde. belki memede uyumayı ya da sallanmayı bıraksa değişir bilemiyorum🤷🏻♀️
Aysemcan Oz_ge normal doğum 40. Haftada olacak gibi doğum tarihi olmalı. Örnek vereyim oğlum 38. Haftada doğdu 23 ekimde, ama 40. Haftada olsaydı 7 kasım olacaktı. Hesaplama haftasına 7 kasım yazarak atak haftasını hesaplıyoruz.
Merve234555 Aysemcan kelin ilacı olsa kendi başina sürer derler😄😄😄anamiz agladı 4 ay atagnda😪😪😪 wla bitsim gitsim yemiderm ya ne yerde duruyo ne uyuyo ne yiyo napcm sasrdm😔😔😔😔
Oz_ge Merve234555 ataklar bebegin doğduğu tarihten itibaren hesaplanirmis sadece prematüre bebeklerin doğması gereken tarih hesaplaniyomus nette bi dr. Öyle demiş dogrumu
Merve234555 Oz_ge aslinda bu konuda bilgim yok gecen bi bayan mesela 38 haftalik bebeginz dogdu 40 gore hesaplamanz gerekio demisti 🙄saştık kaldık🙄🙄