Yeni doğduğunda denedim almadı şimdi iki aylık 1 aydır ancak tutturabildim karnı tokken asla almıyor midesini bulandırıyor .Sadece uykuya yakın verdim pusetine koydum hafif sallar biçimde tutturuyorum yoksa normalde asla almıyor .Aventin emziğini kullanıyorum .Ama çok aramıyor alıştırmadım dediğim gibi sadece arada uykuya yakın vermeye çalışın .