Y0696 nazlieylul bende post açacaktım hepsi buradaya baktım aynı ürün için yorumlara hep memnun birkaç kişi oturma yerinin küçük olduğunu söylemiş kullananlar memnun mu temizliği felan kolay oluyor mu acaba
Prensannesi28 Benim bebeğimde çok hareketli ama bimden almıştık mama sandalyesini 4 aylıktan beri oturuyor şuan bir sıkıntı yaşamadık 8 aylığız
Saripapatyammm Y0696 Pilsan kullaniyorum. Bimden aldim. Balkona cikarip ara ara cifliyorum pırıl pırıl 🌸
Gamzeeeeee Y0696 inanki markasını hatırlamıyorum ama hep aynı marka geliyor galiba biz alalı 1 sene oldu
Prensannesi28 Y0696 pilsan değil ama benzeri markasız olanı hatta üst tablasını çıkarıp elimle yıkıyorum hemen oturak yerinide bezle siliyorum zaten oturacağı 2-3 ay bişey daha 8 aylık sıkılmaya başladı bile