emine94 Merhaba bebeğim tam 10 buçuk aylık son günlerde uykusu çok kötü gece bir çok kez uyanıyor ve bazen ağlayarak uyanıyor emmeden uykuya geri donemeyip rahatsız oluyor nedeni nedir acaba ne zaman düzelir bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz
taze_anne21 emine94 bugün oğlum tam 11 aylık son üç gündür bizde uyku sıfır geçen ay diştendir dedik dört diş çıktı on gün rahat ettik şimdi yine başladı uykusuzluk bu sefer neden bilmiyorum ama kafayı yememe az kaldı🥴
Dilruba12 emine94 benim kızımda 10.5 aylık önceden uykusu güzel düzenliydi ama bu aralar bizimkide kötü
Aryemus_3 emine94 10.21 günlük benim bebegimde hiç uyku yok 🥴🥵 delirecem artık sürekli mızmız hem diş hem atak dönemi ondan galiba
Balporsugu emine94 10 ay 17 günlük. 3 gecedir bi tuhaf. Saat başı uyanıyor meme verince uyuyor sonra ıı mıı bir şeyler söylüyor geri uyanıyor ama gözler kapalı gene emip uyuyor.
emine94 taze_anne21 valla benimde delirmeme az kaldı neden olduğunu bı anlasam 4 dışı çıktı ama hala dişten mi bilmiyorum
Emine_1245 Bizde 10 ay 10 günlüğüz. Uykularımız bir aydır sakin gibiydi ama iki gecedir başladı yine sık uyanmaya 🤦♀️🥴
emine94 Dilruba12 bizim önceden de pek iyi sayılmaz di ama şuan da berbat uyumadigi içinde hep mız mız
emine94 Aryemus_3 aa evet bide atak dönemi ama hiç böyle olmamıştı oğlum umarım bir an önce düzelir yoksa anneler de delircek
emine94 Balporsugu bizimde saat başı kalkıyor bide agliyarak uyanıyor önceden hı aglamazdi geceleri baya degisti
Aryemus_3 emine94 öyle de böyle de geçiyor biz umut ederek kendimizi kandırıyoruz 😉 sağlıklı olsunlarda
Mrcoyku emine94 bizimde aynı çok kötü emmeden uyumuyor çok sık emdiği içinde gaz yapıyor bu sefer iyice çığlık çığlık oluyor gece beslenmesi yapıyor bence
emine94 Mrcoyku bende düşündüm her uyandığında emzirmeyeyim diyorum bu kez de çok ağlıyor sallatmiyoda kendini sonra uykusu Açılıyor yani ne yapmalıyım bilmiyorum 🤔
Mrcoyku emine94 aynı şekilde artık çok yoruldum yaşında kesmeyi düşünüyorum çünkü zaten çok azaldı uykusuz olunca huysuz hep
emine94 Mrcoyku benimde öyle eskisi gibi değil bide ise başladım gün içinde emziremiyorum zaten bi yöndende iki yaşına kadar emsin istiyorum ama böyle de ikimiz içinde zor oluyor uykusuz