turunculuanne Merhaba, bu banyoda vakumlanarak kullanılan önden açılabilen model var ya ona bakıyorum yorumlar çok iyi kullanıp tavsiye eden var mı acaba? Gerçekten kullanışlı mı?
Nik_mik_yok turunculuanne vakumlu banyo oturağı kullanıyorum ama babyjem değil, önden açılmıyor. Açılsa daha kullanışlı olurdu tabiki. Ama böyle bile çok memnunum ben. Yıkamak bi işkenceydi, şimdi çok kolay
Asyah- turunculuanne ben kullanıyorum canım 9 aylık onda yıkıyorum banyoda bazenfr ısın varsa mutfakta ına oturtuyorum . Ben cok sevdım Kuvetınde yıkanak ugrastırıcıydı banyoda ıkı dkkda yıkayıp cıkıyoruz