Acemianne98 psikolojik olabilir. Kızım 3 buçuk aylık şuan ağladığı zaman kimse susturamıyor sürekli beni istiyor çok doktora götürdüm farklı farklı hiç bişe bulamadılar. Sanki çocuğun etini koparıyorsun öyle ağlıyor. Son bi doktora götürdüm bikaç uygulama yaptı hiç bi sağlık probleminin olmadığını hastanede yatıp yatmadığını sordu. Ben de yattı diye cevap verdim. Ben Covidli doğum yaptım. Covid Polikliniğinde olduğun için kızım doğar doğmaz bize hiç göstermeden ten teması kurmadan başka hastaneye götürdüler ve sekiz gün göremedik hic. Bunu doktora anlattığımda muhtemelen tekrar bırakıp gitmenden korkuyor dedim. Geceleri o uyurken sürekli konuş dedi yanaklarını okşa dedi onu bilerek bırakmadığımızı durumun nasıl ve neden istediğini anlat dedi zamanla bilinçaltına yerleşir emekleyene kadar bu durum böyle devam edebilir dedi. Dediği gibi bir hafta boyunca konuştum anlattım sürekli artık ondan mı faydası oldu yoksa büyüdüğü için mi şu an babasında duruyor en azından ama yine ağladığında sadece ben susturabiliyorum