Umay_19 Merhabalar bebegim 17 aylik ve uzun zamandan beridir ilk defa gece kakasını yapti uykuda merak ettiğim ne zamana kadar yapmaları normal ishal ya da kabiz degil kizim
Umay_19 [silindi] yani herhalde 2 aylik olduktan sonra hic hatırlamıyorum yaptığını o yuzden şaşırdım
[silindi] Umay_19 yni bn kızımın altını uykudan önce açıyorum Sabah kakasni yapio yani uyurken 👀 kızım 13 aylık
Umay_19 Bende genelde alt degistirme ve pijama giydirme uykudan önce mutlaka aciyorum ve sabah ilk iş alt acma oluyor uzun süreden sonra gorunce şaşırdım normal demekki arada cok ay farki yok sizinkiyle
Toprak2019 Benim oğlumda ilk 3 ay arada gece kakasını yaptığı olmuştu, ama şimdi 19 aylık sadece çiş yapıyor hiç kaka yaptığını görmedim 🤷♀️
Umay_19 [silindi] hayir degil bugun ilk defa biraz fazla salata yedirdim ondan da olmus olabilir belki
Umay_19 Arc1993 biraz fazla yedirdim herhalde biraz takip edelim bakalim araştırdıgim kadariyla 2 bucuk yasa kadar normal yaziyor