Oğlum yeni doğduğunda ilk 1 gün hiç birşey yoktu ikinci gün bir şişlik vardı hastaneden çıkmadan doktora söylediğimizde geçer dedi ama gün geçtikçe şişlik artmaya devam etti 15 günlükken özel bir doktora götürdük hiç birşey yok geçer dedi ve çok şükür dediği gibi de oldu . İçinizi ferah tutun ama imkanınız varsada bir doktora götürün 😊 sağlıkla kalın