tavsancikinannisi Herkese merhaba, Avent ultra air 6 18 ay emziklere noldu ya böyle Hem çok pahalı hemde hiçbir yerde bulunmuyor emzik almam lazım hiçbir yerde bulamıyorum
nursocum tavsancikinannisi tomme tippe alıyorum artık hem tasarımı daha güzel hem fiyatı uygun oğlumda çok seviyor yumuşacık
Momsbabyy tavsancikinannisi 3 ay önce aldığımda bile tek tük vardı jokerde bulabildim hemde aşırı uygundu 2lisi 55 TL falandı oraya bir bakın isterseniz
Esrans tavsancikinannisi Bebekler için mağazalar var ordan sipariş yolu ile aldım iki hafta bekledim cidden çok saçma
Simiyy Çünkü üretmiyor geçen resmi sayfasından pandemi vırt Zırt ondan üretemiyoz diye saçma sapan bahaneler üretmiş. Benim burnuma iyi kokular gelmiyor aventle ilgili ammaaa göriciiiz
tavsancikinannisi Simiyy aradım bugün Philipsi üretmiyorsunuz niçin dedim üretiyoruz ama stoklarda kalmadı dedi ne garip
Nuurbuse Rossmanda var 6-18 ay ikili emzik 79 TL bilginiz olsun bende 2 gün önce sipariş verdim elime ulaştı
tavsancikinannisi Esrans ben mağazaya gidemiyorum AVM çok yakın değil malesef civil var yakınımda orda da sadece pembe kalmış
Bugraaslan1 0-6 ay elimde 2 tane var biri 1-2 kullanıldı biri hiç kullanılmadı almak isteyen yazabilir Doğumdan önce almıştım doğduktan sonra bibse geçtim kullanmadım o sebepten
hilaliii Bulunduğunuz ildeki bebek mağazalarına bakın.. Bir instamomum hikayelerinde okudum bende artık üretilmiyormuş geçen de bir anne 4 tanesini 100 tlye satıyordu sıfır kutu..
oykuelf tavsancikinannisi Babymall mağazada var bulunduğunuz şehirdekine bakın derim ben indirimden gece için olanını 70 TL’ye aldım