Merhaba kizlar bugün sizden kendim için değil bir arkadaşımın bebeği için yazıyorum lütfen kayıtsız kalmayın arkadaşımın bebeği sma hastası 1.5 yıldır kriterlere uymadığı için ilacını alamıyor her gün annesinin gozu önünde eriyor ölüme yaklaşıyor burada herkesin bebeği var lütfen kendinizi onun yerine koyun ilacını almak için hepimizin desteğine ihtiyacı var instegtamdan betulun_nefesi_ol ve betulun_umut_dukkani sayfalarına bakabilirsiniz az cok demeden yardım edelim kurtaralım bebeğimizi Betüle nefes olalım su mübarek günlerde