Aleynam biz de perşembe günü olduk 2.ay aşımızı ateş yapmadı çok şükür huzursuzdu sadece ara ara acı çeker gibi ağladı😞 gece de ölçtüm ateşini sık sık her ihtimale karşı.
Bide size tavsiyem aşı olduktan sonra çok ağlıyolar haliyle ben sağlıkocağından çıkmadan hemen emzirdim acısı azaldı sakinleşti de siz de öyle yapın isterseniz