Önce mama içiriyorum. Sonra beni emip mayışıyor. Ondan sonra ayağıma alıyorum. Sallıyorum. Sonra ağlayıp uyanıyor. Sonra biraz daha emziriyorum. Sonra tekrar ayağıma alıp sallıyorum. Bir Ümit uyuyor. Uyumazda gözlerini açarsa 2 saat uyumuyor. Sonra bunların hepsini tekrar en baştan başlıyoruz. Yazarken bile yoruldum 😅