akrep07 aktif emziren anneyseniz 1 ya da max. 2 kere sagım yapmanız yeterli. Sagımı sabah 4-5 gibi yapmanız daha iyi olacaktır ( prolaktin hormonu en aktifken) Bir de power pump yöntemi uygularsanız iyi gelir. Fazla sagıma gerek yok, bebeğinizi sık sık emzirmek daha iyi. Ayrıca süt artırma vaadiyle asırı sekerli seylere yönelmeyin seker salınımı süt uretimini negatif etkiliyor .