Bugraaslan1 geçen hafta bende e bebekte joie aldım 1000 tl ye daha doğrusu eşim gitmiş almıs dedim ne gerek vardı bu kadar pahalısına ama işte olunca en iyisi olsun kafasında biizmki cokta güzelmiş bu ben gitsem kesin bunu alırdım erkekler ne anlasın alışveriştn güzel günlerde kullanın inşallah🌸