Ben 6 ay kızımla aynı yatakta yattım Babamız diğer odaya geçti. Ancak 3 ay oldu hala beşiğinde uyumaya alışmadı. Ki beşikte yatağımın yanında😂 babasınınodaya girdiğini bile hissediyor. Onun nefesine uyanıyor. Bende çok zorlandım vicdan azabı çektim resmen. Ama alıştırmamak gerekiyormuş diyorum şimdi kendime, hem kendimi hem de kızımı ☺️