Canım benimki de şuan 3 buçuk aylık oldu 1 haftadır atak haftasına girdi, sürekli ilgi istiyor çığlık atıyor olduğu yerde 10 dakikadan fazla durunca. göğüsümü saat başı istiyor, memeyi bırakınca herhalde doydu diyorum biraz etrafı izliyor tam ben kapatırken çırpınıp memeye ulaşmaya çalışıyor. İnanılmaz bir döngü, kafayı yersin resmen. Neyse demem o ki sizde atak haftasına girmiş olabilirsiniz, belki biraz erken girmişsinizdir. Ya da eğer emzik kullanmıyorsa emzik niyetine istiyordur sizi. Hem bebekler 3 aydan sonra bir oral döneme giriyor sadece emerken değil normalde de bir şeyleri yemeye çalışıyorlar. Hiç bir şey bulamazsa elini yerler 😂 Sen hiç kendi canını sıkma, sakın mama falan vereyim de deme bence. Kendine ve sütüne çok güven. Bol bol uyu bebeğin ne zaman uyursa sende vur kafayı uyu, sütün olsun iyice 🙏🏻🌹🥰