PrensimE merhaba ben de aynı durum söz konusu, hatta geçen hafta ateş yaptı 38,5 a cıkdı ateşım acile gittik, aynı şeyı yaptırıyorlar sütü sagıp gögsunu boşaltman gerekiyor yoksa geçmez , bugun de çok agrım olsu bıçak saplanır gibi bir agrı , duş aldım sagdım biraz daha iyi, bu arada antibiyotik de yazdı Dr kullanıyorum ama sağmadan geçmiyor 😕