Elifm Ben ozelde dogum yaptım fakat bebek için baya ücretli yenidogan bolumu simdi ben normal hastaneye hangi bölüme gitmem gerek yenidogan için kontroller için kizlar
Morfrenk Elifm doğum yaptığınız hastane ilk 1 ay ücretsiz gerçi sanırsam bütün hastanelerde ilk 1 ay ücretsiz bakılıyor
Morfrenk Elifm normal çocuk doktoruna gidiceksiniz özelse devlete gidiceksiniz yenidoğan diye belirtin
Elifm Morfrenk maalesef sadece ilk muayeneleri ucretsiz benim yaptığım hastanede paket içeriği böyleydi. Aşılar ucretsiz oda her yerde ucretsiz zaten
Elifm Belinaysmom onu biliyorum da hala annemlerin sağlık ocağına bağlıyım oda uzak ilçede . Suan oturdugum yerde sağlık ocağı doktor kabul etmedi doluymus kisi sayısı