Yenianne34 Kızım 1 yaşında boy kilo baş çevresi olarak persentil tablosunda hepsinde %10 un altında yemek de yiyo ama kilo boy ilerleyemiyo doktor kontrolünde dr a da danışcam ama yapmam gereken bişey varmı bilgisi olan varmı bu konuda şimdiden merak ettim
elifiii Yenianne34 doktor bebeginize test isteyecektir genelde %3 persentil ve altına yapılıyor diye biliyorum ama doktorunuz size detaylı bilgi verecektir. D vitamini gibi destek kullanıyor musunuz? Ya da gün içinde aktivite yapıyor musunuz bebeginizle? umarım çözümü olan geçici bir durumdur.
Miniminiprens Yenianne34 bizimde küçük Doğduğu için öyle ilerliyor. Doktor 2 yaşını bi görelim birden de gelişmeye başlayabilir demişti. Şuan takmıyorum beklemedeyim
Ksd Yenianne34 canım korkma Allah’ın izniyle birseyi yoktur genetiktir minyondur Allah can sağlığı versin her çocuk büyür benim kızımda reflülü bir bebekti yaşına 8 kilo ile girmişti ama benimkinin boyu hep önde gidiyordu uzundu yani . Ama sizinkinin kilosu kötü degil gerçekten . Zamanla toparlayacaktir . Arkadaşımın kızı 22-23 aylık felan 6.500 kilosu düşünün . Boy uzaması içinde ruseym öneririm cok güzel boy uzatıyor kemik gelişimi icin de çok ii
Yenianne34 elifiii 1 yaşta değerlere bakma amaçlı testler yapıldı değerleri normal çıktı d vitamini demir ilacı kullanıyoruz. Sizin dediğiniz test de bu testler mi acaba kan değerleri için yoksa farklı bir test mi yapılıyo
Yenianne34 elifiii teşeklür ederim bu arada aktivite de fiziksel gelişimi için herhangibir aktivite bilmiyorum. Bir araştırayım tekrar boy ve kilosu için aktivite olabileceği aklıma gelmemişti açıkçası
elifiii Yenianne34 genetik test ve diger tanı testleri ( genel olarak hormonlar vitamin ve minerallar ) gibi isteyebilir. Fiziksel gelişimini desteklemek için de gün içinde aktivite yaptırmak önemli sadece kilo boy olarak degil kas gelişimi vücut kullanımı için de gerekli👍🏻
Yenianne34 sonsuz17 8 buçuk kilo kiloya pek takmıyorum aslında zayıf olsaydı boya gitseydi sorun değildi ama hepsi düşük olunca kafaya taktım. Sizin nasıl kaç aylık zayıftı dediniz arttımı sonra
sonsuz17 sonsuz17 kilosu o kadar da az değil bende sandım 7 7 buçuk falan benim kızımda 8600 gelmişti o kadar tepki göstermediler yarım kilosu eksik gayet iyi dediler çünkü genetik olabiliyor
Yenianne34 Miniminiprens ne kadarlık doğdu. Bende normalde takmazdım önemli olan değerleri diyodum bi reklam geldi fiziksel gelişim vs bi gireyim dedim değerleri yazdım hepsi %10 altında yazınca bi moralim bozuldu
Miniminiprens Yenianne34 1900 kg 42 cm boy doğum yaptım. Şimdi 15 bucuk aylık 9300 kg 73 cm. Doktor Doğduğu zamana göre minyon ilerliyor ama en azından toparlıyor diyor. Bakalım Rabbim sağlık versin diyerek büyütüyoruz biz anneler napalm 😊 o reklamı bende gördüm. Eltimin çocuğu yaptık normal olmasına rağmen doktora danışın dedi. Çok takılma canım onlara doktoru seni yönlendirir zaten
Yenianne34 sonsuz17 evet genetik de olabilir bizde iri değiliz bu zamana kadar hep öyle diyodu dr zaten minyon bir bebek geçen ayda hatta baktı yine toparlasın diye büyüme sütü vermişti ama içmiyor. Bi site çıktı oraya yazdım değerleri hepsi %10 altı gösterince taktım işte 😟 sağlıklı olsunlarda sağlık herşeyden önce tabi
Yenianne34 Miniminiprens en iyisini doktor bilir tabi işte annelik takılıyo insan önce sağlık iyi olsunlarda minyon olması sorun degil genetik büyük ihtimal ☺️
Yenianne34 Ksd canım çok teşekkür ederim özel mama kullanıyorum 500 gr almış ruşeym de veriyorum sağlıklı olsunlar da 🥰 bakıyım hangi siteydi yazıyım hemen geç gördüm kusura bakma