Kizlar bugun ek gidaya basladim 5. Ay havucu haslayip küçük rendeyle ezdim icinede az yag ve su koyup verdim tam kivamli olmadi yani yogurt gibi olmadi pütürlü oldu ama yedi tabikide ama yanlismi yaptim sizce yogurt gibi kivamlimi yapsaydim yoksa rendeleyip catalla ezimmi sizler nasil yaptiniz