Merhaba kızlar 80 gün önce spinal sezaryen doğum yaptım ve doğumdan sonra idrarımı tutmakta zorlanıyorum 🤦🏼♀️ Hatta bazen kaçırıyorum çok üzülüyorum bu duruma,kegrl egzersizleri yapıyorum arada ama henüz faydasını görmedim 😞 kendi doktorum il dışına taşındı ona da danışamıyorum başına gelen var mı ?doktora Da gideceğim ama sormak istedim size 🤷🏼♀️