Slhynr Kizlar benim ilk dogumumdj ve saglik sorunlarim olmamasina ragmen damarlarda centik direnc cikti ve gecmedi buda bebegimin beslenmesini engellemis premeture olarak 32 ci haftada sezeryan olmak zorunda kaldim ! Cunku beslenmiyordu ve cok zor gunler gecirdim ! Ve ayni seyin yine basima gelmesinden korkuyorum bilginiz varmi ! Veya basina gelen varmi ! Bu olay her hamilelikte yeniden olusabilecek genetik bir olaymi yoksa nedir bu bilgisi olan lutfen yazsin cok korkuyor tabiki allaha siginiyorum
Erselinannesi Slhynr bende de vardı ama herhangi Bie sıkıntı oluşmadı diğerinde olur mu bilmem ama hepsinde olucak diye birşey olduğunu sanmıyorum
Slhynr Erselinannesi peki sizde iki tarafdadami vardi ve erken doguma sebep oldumu . Ikinci hamileliginizde olusmadimi
Erselinannesi Slhynr yok tek tarafta vardı bende tansiyon çıkar erkan doğum olur dedi benim oğlan bırak erken gelmeyi sezeryan oldum onda bile zor çıktı çıkmak istemedi resmen ikinci gebelik için birsey diyemem ilk çocuğum cunku