Ozgedgdu Bebeğim bir hafta sonra 6aylık olacak pazartesi doktora gidip beslenme planı hazırlayacağız ek gıdaya gececegiz insallah fakat bebegım pazartesi yi beklemiyor geceleri çok ağlıyor emmek istiyor doymuyor emiyor doymuyor pazartesi ye kadar ona geceleri rahat uyusun diye ne verebilirim sizce en azından bu ıkı gece için ne yapsam bilemiyorum yardım edin lütfen
OlgaArslan Ozgedgdu iyide 6. Ayda doyumluk değil tadımlık verilir benim kızım 7 aylık hala tadımdayız sağlık ocağı o şekilde dedi ve gece 1 saate acıkıyo emziriyorum bununla ilgili bişey diyemem ama mama veriyosanız mamayı arttırabilirsiniz sadece
Egekizi Ozgedgdu ben 5.ci aydan beri geceleri pirinc unu veriyorum, bazen meyveli bazen sade, geceleri tok tutuyor ve sabaha kadar deliksiz tok uyuyor, suan 9 ayligiz🙋🏼♀️
Bitanesi Ozgedgdu ay pirinç unuyla muhallebi yapılıyodu yanlış haturlıyosam arkadaşlar düzeltsin anneme sormam lazım normal unu kavuruyosun pirinç ununuzda ekliyosun yarım ört bardağı süt yarım çay bardağı su minicik şeker oldu . Ben kızıma yapıyodum inek sütü bir yaşından önce verilmiyo ama ben az da olsa katmıştım hiç zararı olmadı sen bilirsin yinede olmazsa sade suyla yap
MerveBostanBayrak Ozgedgdu doktorunuz mama takviyesini önerecektir. 6. Aydan sonra devam sütüne başlıyorsunuz biliyorsunuz. Bence 2 gün daha sabredin en güzel bilgiyi doktorunuz verecektir size. Çünkü ek gidaya başlasanız bile hiçbir zaman doyumluk olmayacak tadımlık olacak. 1 yaşına kadar anne sütü yoksa devam sütüdür ana besin. Bunlar dışımda başka şeylerle bebeğinizin midesini doldurmamanızı öneririm. İnstagramda emzirme danışmanı gültenebe var onu takip etmenizi öneririm.
Ozgedgdu OlgaArslan yok hiç mama vermedim emziriyorum ama doymuyor gibi geliyor aynen saatte bir kalkıyor hem de ağlayarak emmek istiyor bende doymuyor diye düşünüyorum
Ozgedgdu Egekizi pirinç ununu kendi sütümle yapsam ya da içine biraz meyve koysam olur mu acaba birde uyumadan en son öğünde mi veriyorsunuz
OlgaArslan Egekizi pirinç ununu biberonla mı kaşıkla mı veriyosunuz ? Benim kızım fazla beğenmedi bide kabızlık yaptı sizde de kabızlık oldu mu
Egekizi OlgaArslan cok az zzeytinyagi koy canim, ilk basladigimda biberon ile yaptim 1 hafta sonra kasikla yiyoruz
Egekizi Ozgedgdu kendi sutunle yapma su ile yap mayhos bi tafi olucak sugla yapinca direk o tada alistirin, karistirarak bisey vermiyorum ben bebegime, genelde sade tada alistirdim ama arada pirinc ununa muz katip veriyorum oda arada
OlgaArslan Egekizi zeytinyağı tadını aldığı an en sevdiği şeyi bile yemiyo maalesef. Neyse artık çorbalara başladık mamaya da devam yapacak bişey yok
Egekizi [bilinmeyen] muhallebi yapmiyorum suya pirinc ununu koyup pisiriyorum direk baska hicbirsey katmiyorum direk yiyor
Ozgedgdu Egekizi pirinç ununu su ile yapınca hiç bir faydası olmuyor diye duymuştum normalde sütle olması gerekiyor e daha çok küçük sütle de veremiyoruz o yüzden dedim acaba sütümle olur mu diye
Egekizi Ozgedgdu ozaman haslafigimiz hicbiseyin faydasi olamzfi su sıkıntıli olsa😁 sen şunu dusun bebegin ne yerse ver sulu.pirinc unu zararli vs diye dusunme
Kubra37 Ozgedgdu evet pirinç ununu kendi sütünle yada devam sütüyle pişirmeden sadece karıştırıp yapabilirsn. Ben Hipp'in pirinç ununu almıştım ebebekten. 10lira filandi. Siteye girip bakabilirsin. Ben devam sütü ile yaptım oldu. Anne sütü ile biraz daha sıvı oluyomus sadece 😊
Egekizi [bilinmeyen] pekez yedirme canim, bebekler icin cok sekerli pekmez, direk bogazlarini yapis yapis ediyor bebeklerin ve cok susatiyor
OlgaArslan Egekizi bizim sağlık ocağı her gün 1 çay kaşığı mutlaka pekmez ver dedi ben veriyorum kötü mü yapıyorum ki 🤔
Ozgedgdu Egekizi hayır sıkıntılı olan tabi ki su değil pırınc ununu süt değil de su ile yaptığın zman bir faydası yok diye duydum bosa yediriyor gibi olursun diyorlar bakalım yapıcaz bişeyler artık 🤣