Reyhanberen ben yılbaşında oğlum 5 aylıkken İstanbuldan kastamonuya gittik eşim ben ve görümcem. Oğlum normalde arabada uyur bende rahatça gideriz diye düşünmüştüm ama hiçte öyle olmadı. Uyudu evet 3-4 saat sonra uyandı ee tabi oyun oynamak istiyor birde kucağa alışmıştı benim ki kucak istiyor evin içinde dolaşırdım ben kucağımda öyle mi istedi artık bilmiyorum çok ağladı otobanda durduk kaç defa tam bir rezilliktir. Oğlum ağlıyor ben ağlıyorum eşim araba kullanamadı stres yaptı görümcem alıyo oyuncaklarını gösteriyor nafile allahtan yanımda görümcem vardı mola verdik hep salladık uyuttuk falan berbattı benim için.