Anneler kızımın Boğaz’ında balgam vardı doktor bi şurup verdi ama nasıl bir şurup verdiyse kızımın özel bölgesi yara oldu ben önce pişik sandım ilacı kullanmaya devam etmiştim ikinci gün pişik olmadığını anladım ilacı bıraktım ama yarası hala iyileşmedi her çiş yaptığında ağlıyor mantar gibi ama değil farklı bir şey ne yapabilirim sizce ?