Bir ay önce altta. İlk dışı çıktı kızımın şimdi de ikincisi çıkacak bı on gündür artık beni emmiyor 5 gündür de süt asla içmek istemiyor ama aynı biberondan su içiyor sütü değiştirdim yine içmedi bu arada 5 aylıkken devam sütü başladık sütüm azdı. Devam sütünu ek gidalarina katıyorum bu durumu yaşayan var mı tekrar süt içer mi bilenler var ise yardımcı olabilir mi zorla mama yiyor