Esme Kızçeler bebem 8 ay 3 günlük . Sütümde azalma var malum ek gıdada ilerleş durumdayız . Ek gıda dengeler mi yoksa mama takviyesi yapılır mı ki ? Doktoruna danış dediğinizi duyar gibiyim . Haftaya kontrolümüz var burdan bi sorayım dedim m
Minikuzu Esme bence gerek yok benim 6. Ayda sütüm azaldı doktorumuz ek gıda da kilo alımı iyi olursa mamaya gerek yok dedi. Ek gıda ile dengeledik 1 ay takip edin kilo alımı iyiyse başlamayın
Karamel20 uykusuzMoMm hangi mamayı kullanıyorsunuz. Bide ben hep emzirdim mama işini bilmiyorum su ile mi süt ile mi yapılıyor
Minikuzu Esme ek gıda demek ki fazla almıyor sütte olmayınca. Günde 1 2 defa mama verin böyle bide takip edin
uykusuzMoMm Karamel20 bebelac kullanıyorm ben kaynamıs su ile yapılır mama🤗 suyu kaynatıp ılıttıktan sonra yapın mamanın arkasında yapım aşaması yazıyor zaten