Gonya_42 https://imgyukle.com/i/L21Vkn kızım tam 8 aylık doğdu doğalı ayak parmakları bu şekilde annem zmnla düzelir dedi fakat ben her gördüğüm de kendime sorun ediyorum acaba ileri de yürümesinde sıkıntı olur mu yada ne bileyim başka sorunlar çıkar mı.. bı doktora goturuyum mu yoksa zmnla düzelir mi.. bişey söyleyin kızlar kendimi tam ifade edemedim ama bunu gerçekten sorun ediyorum.
Minikuzu Gonya_42 kuzenimin de parmakları üst üste geliyor ve devamlı silikon bişey parmakların arasına takıyor düzelsin diye. Bence bi doktora gösterin
Karens Gonya_42 doktora mutlaka götürün. Düzelecekse de o söylesin özel ayakkabı verebilir bunun için
Gonya_42 Minikuzu sağ ayak bu şekilde değil cnm sol ayak parmakları bu şekilde teşekkür ederim bı goturuyum kuzeniniz kaç yaşında
Gonya_42 Karens çok teşekkür ederim bu zmn a kadar hep götürmek istedim bebek o zmnla düzelir flan dediler ama kesin goturecem
Minikuzu Gonya_42 18li yaşlardan itibaren kullanıyordu. Yürümesinde bi sıkıntı yoktu. Bence bi doktora gösterin bebek olduğu için belki masajla falan düzelir. Dert etmeyin inşallah tez zamanda düzelir
Meliiskan Takibinizde olan doktor Muayane de bu durumu gözlemlemedi mi ve siz neden bunu danışmadınız belki bir bölüme yönlendirirdi ilk defa karşılaştım böyle birşeyle ne olur ne olmaz erken önlemimi almak en iyisi bir danışın tabi .
Gonya_42 Meliiskan hayır özele gidiyoruz ve gittiğimizde hiç bişey demedi. Hata bende daha doğrusu ben cok götürmek istedim ama sürekli abartiyosun bebek o daha düzelir bu şekilde eşimin aklına girdiler sagolsunlr 😒
Sinifcianne Gonya_42 aylık rutin kontrolünüzde neden hiç göstermediniz doktora? Tabiki götürün ve gösterin önemli birşey varsa erkenden tedavi olur.
Meliiskan Gonya_42 siz gene de bir araştırın devlet hastanesine bir gidin yönlendirirler sizi sağlık bu sonuçta ihmale gelmez hem birde hep bebek kalmayacaklar büyüyecekler görünüşlerine dikkat edecekler .
Minnossareannesi Gonya_42 Canım bunu görmüştüm daha önce parmaklara bişey takıyorlar düzelsin diye gösterin bi doktora tabi belki yürümek istemeyebilir bilmiyorum ama siz yine de gösterin düzelir 🙏🏻
minnosizmmm Gonya_42 benim kızımda da serçe parmağının yanındaki böyleydi ama ilk doğduğunda bende çok ağlamıştım kayinvalidem eğri ayaklı diye lakap takıyordu kızıma sonra doktora götürdük üstüne bastikca düzelecek böyle kalmaz dedi düzeldi de su an sıralı gayet muntazam ama sizin 8 ay olmuş bence bi doktora gösterin derim daha çok küçük olduğu için hemen şekil alabilir
Gonya_42 minnosizmmm bana da hep bu şekilde daha çocuk yürümüyor yürüyünce onlar şekil alacak sen kafana çok takiyosun sorun ediyosun gibisinden laf söylediler ama pazartesi ilk isim götürmek olucak
Hln58 minnosizmmm kaynanan kendi eğri ağzına baksın çünkü doğru düzgün bir şey çıkmıyor ağzından eğri ağızdan eğri sözler 😬