32 günlük bebeğim var bazı zamanlar uyurken sıçrayarak uyanıyor birden çığlık çığlığa ağlıyor sanki korkunç birşey görmüş gibi gözleri faltaşı gibi açıyor ağlıyor sarılıyorum yok bişey yanındayım diyorum göğsüme alıyorum ama o durumdan çıkıp beni farketmesi ve sakinleşmesi baya zaman alıyor çok korkmuş o haline çok üzülüyorum bildiğim duaları okuyorum her kucağıma alırken bırakırken besmele çekiyorum ama nafile ne yapabilirim korkuyorum birşey olacak diye 😭😭😭