Kızım 24 aylık. Bir kaç aydır dikkat ediyorum yemekleri çiğnemeden yutuyo. Bazen boğazında kalıyo bu yüzden. Mesela haşlanmış yumurtayı, makarnayı böyle şeyleri hiç çiğnemiyor. Hızlı yedirmiyorum aslında önüne koyuyorum kendisi rahat yiyor. Bazen böyle çiğneyeceksin diye bekliyorum kaşığını tutuyorum çabuk yemesin diye. Yada kızınca anlıyor neye kızdıgımı yine yutuyor ama çiğnemiş gibi yapıyor. Ne yapmam lazım böyle bişey yaşayan oldu mu acaba?