Merhaba bebeğim 7 ay 10 günlük. Ama 4. Ayından beri inanın ben odadan çıktığım anda ortalığı yıkıyor . Yani sebebi ayrılık kaygısından diye düşünüyorum ama 4. Aydan beri olması normal mi bu durum neden olur yapışık ikiz gibiyiz afedersiniz lavobo kapısını kapatamıyorum. Ne yapmam lazım bu durumu basıl aşabiliriz ? ( şikayet etmiyorum sadece gündelik işlerimi bile yapamıyorum hep aynı yerde temas halinde olmak istiyor bu durum uykusunu bile etkiliyor ) tecrübeli anneler ne yapmak lazım ?