Anneler bebeğim sabhtan çok hapsiriyordu burnunu temizleme rağmen hapsiedi yine sabah iki üç kez öksürdu ama saat on bir gibi arka arkaya bayağı bir öksürdu bir kaşık calpol verdim yarın saat uydu uyandı çok iyiydi var dalmak istiyor uyuyamiyor kıvranıyor devamlı ve burnu acayip tıkalı az önce bile açtım temiz ama nefes alıp verirken hırıltılı ve hızlı aliyor zorlanıyor sanki ateşi yok ama ne yapmalıyım lütfen bir akıl verin şuan oksurmuyoda