Arkadaşlar bebegm 2 aylık ve uyku desen 0 sabah asla uyumaz 5 dkka bile uyumaz hep bır mız mız gece zaten fitilsiz uyumaz her gece öyleyiz yani nezaman düzene girecek bu uykular nezaman rahat edecem uyku konusunda meme emerken damağıyla mememi sıkar hep neden acaba gazı olduğu içinmi bir yardımcı olsanız ? Kafayı yiyecem artık uykusuzluktan 😔