Anakonda kızım hastanede yatmıştı orda kontrol için gelen hemşreler elektronik ile alnından ölçüyorlardı ama ben evde koltuk altından ölçüyorum çünkü bildiğim kadarıyla bebeklerin erken dönemde beyin fonksiyonları çok fazla olduğı için kafaları çok sıcak oluyormuş