Süt konusunu ne kadar kafanıza takarsanız o kadar stres yaparsınız ve buda sütü daha kötü etkiler. Benim size tavsiyem bol su içmeniz (günde en az 3-4 litre). Kuru meyveler (Hurma, incir vb), tahin, yeşillikler tüketmeniz. Benimde ilk başta sütüm gelmiyor sanıyordum. Sık sık kuru meyveler, kuruyemiş vs yedim. Sonra bebeğim 4 aylıkken diyetisyen gözetiminde diyete başladım. Diyet listemde hep hurma, tahin, pekmez, kefir, ayran, yeşillikler, çorba veya hoşaf tarzı şeyler var. Sütümün daha da arttığını söyleyebilirim