Aysunn327 Hayırlı geceler oncelikle.. Oglum 5 ay 13 gunlukken ilk dişi göründü.. Kimileri erken çıkarmak iyi diyo, kimisi kötü diyo.. Tabiki bizim elimizde olan bi sey degil ama öğrenmek istedim yinede.. Var mı bi bilginiz ☺️
Hs2107 Aysunn327 7.5 aylık yeni çıkdı her bebege göre degişir bence bir zararı da yokk hayırlı olsun 🤩
kartalice38 Aysunn327 bizimde 4ay 10 günlüktü iki dişi aynı anca çıktı erken çıkması yada geç çıkması genetikle alakalıymış ya siz ya eşiniz erken çıkarmıştırb😃
Benanneyimanne Aysunn327 ilgisi yok diş olayı sadece genetıkmiş anne baba nasılsa bebekte o sekılde cıkartıyor benım bebegık 5 ay 13 gunluk 3. Dişimiz çıkıyor 🧿😂 eşim 3 aylıkken bende 4 aylıkken cıkartmısız o yuzden oğlumda bızım gıbı hızlı kı sızın 5 bucuk aylık gayet normal bır zaman erkende sayılmaz
Aysunn327 kartalice38 hiç sormadım anneme ve kayinvalideme.. Mutlaka sorucam😊 Dediğiniz gibi genetikle alakli olabilir
Aysunn327 Benanneyimanne banada normal geliyodu aslinda.. Esimin arkadaşı erken çıkarmış iyi değil flan demis… Millet alismis çevresinde 8_9 aylik cikarani erken cikarana laf ediyo..
Aysunn327 Karamel20 yaaaa🥰 neredeyse aynı cikarmislar..Hayırl olsun ilk dişiniz. Doğumunuz ne zaman oldu
Mrvoykulina Ya bizimde ilk disimiz bugun cikti 😍8aylik.olduk.dis gorundu.yada ben gec gordum parmaklar hep agizdaydi
Aysunn327 Mrvoykulina yaklaşık 2_3 ay dis etleri kasiniyomus doktor oyle söyledi.. Bizimde surekli parmakları ağzındaydi hatta ne bulsa agzina götürüp isirmaya calisiyodu.. 3 aylikken basladi boyle dış etlerinin agrimasi salya akmasi tam 5 ay 13 gunlukken de dişi cikti.. Her cocuga göre değişiyor mutlaka. Görümcemin kizi hicbir sorun olmamasına rağmen 1.5 yasinda cikardi.. Suan 9 yaşında halende dusen disleri gec cikiyo
Aysunn327 Mrvoykulina inanin hic bilmiyorum.. Bilen anneler mutlaka cevab verecektir.. Alt ön dişlerden sağ tarafta olan çıktı ilk şimdi yandaki de gözüküyor..
Benanneyimanne Aysunn327 ınsanlar herseyı çok biliyor 😂 bızede dedıler ben doktorumun dediğini söyleyıp susturdum kı ınternette arastırdıgımda öyle bır acıklama yok
Incipek Erken yada geç cıkmasi iyi kötü olacagi anlamina gelmiyor ben bunu doktoruma ve saglikci bikac kisiye sordum çunku benim bebegimde 4.5 aylikken iki disini cikardi. Önemli olan güzel beslenmesi anne sütü alması bünye meselesi yani erken gec cikarmasi
Aysunn327 Incipek mama yiyor oğlum anne sutunu 2.5 ay aldi yalnızca.. Suan yavaştan ek gıdaya gectik.. Bunyeyle alakalı sanırım