Sessizlik20 Bebegım 9 aylık babası 10 gun işe gıdıyor kayınvalıdemlerde kalıyorum annemler 24 saatlık uzaklıkta diye . Esım gelıyor onla hıc konusmuyor. Kucagına alan kişi kım olursa bi dk sevıyor sonra konusmuyor . Benım ailem de yanımda degıl kımse yardımcı olamaz bana. Demem o ki ben dil gelişi için ne yapabilirm . Butun yük ben de sessiz bir bebek.cok tatlı sempatık ama kımse onla cok ilgılenmıyor :(
Eymenncik Sessizlik20 sadece sizin ilginiz bebeginizin gelisimi icin en buyuk faktor kimseden bisey beklemeyin bosverin. Siz bolca ilgilenin ve konusun kitaplar okuyin sarkilar soyleyin
Aryemus_3 Sessizlik20 en çok taklit ettiği örnek aldığı kişi sensin canım konuş kitap oku herşeyi anlat
boncukanne Birilerinin illa konuşmasına gerek yokki. O en iyi senin dilini bilir tanır annesi sen bol bol konuş onunla🌸
Sessizlik20 boncukanne oyle yapıyorum ben de ilk defa dayanamadım agladım . Biz de akrabasız buyuduk o da buyucek diye cok üzülüyorum:(
Kavinsmom Nasıl bir ilgi bekliyorsunuz ? Yani yanlış anlamayın ama bebeğin gelişimi çevrenin ilgisi ile alakalı olmamalı. Eşiniz sorun ama on gün görmediği bebeği ile bir zahmet ilgilensin yahu
Sessizlik20 Kavinsmom yani bebektir biraz sevılsın istiyorum cunku .sevgi ister gıbı bakıyor guluyordu en basta suan bırı gelınce yuzlerıne bile bakmıyor.
sehribannn Sessizlik20 sen konuşup kitap okuyabilirsin oyuncaklarını tanıtabilirsin renk meyve sebze şekil sürekli olarak tekrarlasan bile onun faydasına 😊
Yummymummy Bol bol konuşun, kitap okuyun, ninniler şarkılar söyleyin. Siz ilgilenin. Çocuğunuzun birtek size ihtiyacı var.
Kavinsmom Sessizlik20 sen ona yetersin. Bebek sevilmez mi ya etrafındakiler ölmüş canım senin üzerlerine toprak atılmadı diye onları yaşıyor sanma. baba konusu yine de sıkıntı baba şart
Morkekik Sessizlik20 Emin olun siz yetersiniz. Sık sık konuşun oyun oynayın ve kitap okuyun. Bende oğlumla haftalarca evde yalnızdım halada öyleyim beni gördü sadece ve akşamları babasını bir iki saat gördü. Ama bütün gün ben vardım yanında. Şimdi dil gelişimi çok iyi. 2 yaşında ve üçlü cümleler kuruyor. Bizimle bildiğiniz konuşuyor. Bazen iki yaşında olduğunu bile unutuyorum.
Yenianne15 Morkekik bişey sorabilir miyim kitap okurken göz temasında bulunuyor musunuz. Bende okuyorum kitap ama karsısında okuyunca hemen sıkılıyor yanıNa yatıp okuyorum sayfalar ilgisini çekiyor heralde baya sesi çıkmadan yatıyor öyle
Hacerr Sessizlik20 benum bebegomde 9 aylık canım bı de kızım var 3 yasında bende ıkısının arasında kalıyorum bazen 9 aylık bebegıme bol bol sarkı soyluyorım tekerleme soyluyorum kumseden bursey bekleme sonucta sen onlara güvenerek cocuk yapmadın sende bu dünyada tek basınasın ha esının yaptıgıda yablıs ama kendını teselı et bosver herkesı
edinamoreno Sessizlik20 canım bebeğine sen ilgilen onalr çok ilgilenince de çocuk küçük sürekli onları ister kıskanırsın inan anne olunca anladım insan çocuğunu en sevdiğinden bile kıskanıyor. Benimde herkes konuşuyor herkes kızıma bisey diyor sesimi tanımıyor bazen o yüzden bunu fırsata çevir bezini değiştirirken bile bezi nasıl değiştirdiğini anlat çok şanslısın farkına var :)