Zeyno52 emekliyorum ben sağıyodum sütumu ben 1 ay sağdım hep çok uğraştım çok canım yandı yavrum göturdum geçen gube kadar sağıp biberonla veriyodum küçük olduğu için ememiyodu şimdi biberonu biraktim sadece emiyo bakalım benimde sütüm az oluyo bazen takviye gerekir mı doktoruna sorucam zaten küçük bide gelişimi gerilemsin diye