Kızlar bu açık sütlerden falan hayvan hastalığı brucella bulaşabiliyormuş. Bizde hep dışardan alırız oğlum için kaynatıyoruz. Neyse geceleri mesela oğlum ağlıyor mama için kalkıyorum. Belim kopacak gibi bi ağrı oluyor. Gece yarısı başlıyor bu ağrı sabaha kadar sürüyor. Googledan baktım brucella falan yazıyor. Sizce açık sütü o kadar kaynatmaya kalır mı ki sütte mikrop bakteri falan ya😫