Bu mamaların üzerinde bebeklerin aylarına göre içmesi gereken cc ler yazıyor ya mesela 2 aylık 120 diyelim 5 sefer içecek yazıyor bu 120 yi 5e bölüp mü içecek yoksa her defa 120 mi mi içmesi gerekiyor anlamadım bi türlü yardımcı olursanız sevinirim ☺️