Merhabalar
Bebeğim 3 aylık rota aşısı ağizdanmış sanırım onu sağlık ocağında yaptiricam. Doktorumuz 3,4 ve 5. Aylarda 3 doz önerdi. İsmi rotatez fiyatı nedir bilen var mı? Eczaneye sipariş vermek mi gerekir?
Menenjit aşısı 3. Ayda başlıyor. Nerden uygulama yapılıyor ? Sağlık ocağı yapar mı yoksa kendi doktorumuza mi gitmeliyiz ? Birde fiyatları nedir ? Onu da eczaneye sormalı miyim?
Ve bu aşılar ağrı ateş yapar mı?