Canım doydugundan eminsen eger anne sütü alıyorsa 10 gün mamayla besleniyorsa 7 gün normalmiş.Bizim doktorumuz mamasna bir çay kaşığı zeytinyağı koyun demişti ama 6 gün yapamayınca götürdük baktı ki bebek doymuyormus bağırsak dolmayinca boşaltım da yapmiyormus haliyle.