SevgiliOglum niye komik olsun. Ölçmek mantıklı. Çocuk gözlüğü her mağazada olmuyor. Adana’da çok bilinen kendi kullandığım markalara da baktım ama çocuk ve bebek ayrımı var. Bu marka küçük çocuklara tam oluyor bence. Şapka, bere bile taktırmayan oğlum ne yapar bilemedim diye ilk etapta çok pahalı gözlük almak istemedim. Geçen yaz çok zor 1-2 defa taktı. Şimdi bazen evin içinde bile takıyor. Kaldırıp saçına takıp geziyor. Bu yaz da pek bi yere çıkamayız gibi. 4 yaşa gelince güzel bir gözlük alırım